woensdag, 12 jan 2022

Reacties

  1. Heer,

    Draag en help de baby die gisteren geopereerd is, samen met de ouders en medisch personeel, opdat er een einde mag komen aan hun lijden en zorgen.
    Heer
    Jij hebt zovelen geholpen. Help ook dit gezin,
    Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amen !
    Heer leer ons meer en meer te doen wat U van ons vraagt ! Help mij Uw Wil te volbrengen met vreugde in het dag dagelijks leven !Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid meevoor de bebietje. Heer zegen dat gezin.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook voor het babytje en voor het hele gezin. Moge alles goedkomen, Heer. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me veilig voel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, kom deze mensen ter hulp en zegen de baby en de ouders en familie. Ik bid ook voor de gemoedsrust van een persoon en voor het gunstig verloop van een ingewikkelde zaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten