donderdag, 20 jan 2022

Reacties

  1. Ik vraag een gebed aan voor het kleinkind van een goede vriendin van ons.
    Het kindje is maar een paar maanden oud en is voor de derde keer geopereerd aan zijn hartje, de laatste dag gaat het de verkeerde kant uit want telkens vinden ze een lek aan zijn hartje.
    Laat ons bidden dat het een goede afloop kent en het gezond mag worden en genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid ook voor dat kindje.
    Vader aanhoor ons gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook mee. Lieve Heer, wilt U heel dicht bij mij zijn??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil zeer zeker bidden dat dat kindje een gezonde toekomst moge krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor het kindje en voor zijn ouders. Moge het goedkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook mee dat alles goed mag verlopen.
    Heer zegen ook de doktoren.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten