maandag, 17 jan 2021

Reacties

  1. Heer,
    graag wil ik bidden voor allen die door een moeilijke periode gaan. Dat ze licht, Uw Licht, mogen ontwaren aan het eind van de tunnel.
    Laat ons allen in Uw warmte vertoeven en geef ons kracht en moed om U in ons dagelijks handelen en spreken zichtbaar te stellen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader,
    begeleid mij doorheen deze dag.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jezus, ik ben zo eenzaam.
    Laat me aub U aanvoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor jullie ! Wij zijn daardoor met "onzichtbare draden" naar God toe verbonden ! HIJ verlaat ons nooit ! Heer laat 't ons voelen dat U in ieder van ons leeft ,zodat we ons niet eenzaam en verlaten voelen !Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer God, stuur mij iemand in mijn leven met wie ik echte vriendschap kan opbouwen zodat mijn eenzaamheid verlicht wordt.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK bd mee voor jullie intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer geef me inzicht in deze moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, wees mij nabij nu ik me niet goed voel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten