woensdag, 8 mei 2024

Reacties

  1. Heer schenk ons een dag van ootmoed, liefde, verdraagzaamheid en hoor onze gebeden die wij tot U richten voor mensen in nood. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ons veelvuldig en SAMEN bidden voor een einde van de oorlog in Oekraïne. Hoe hypocriet en vals is die duivelse Poetin die in een royaal met goud bekleed paleis de eed aflegde voor een volgende ambtstermijn en in het geniep 2 officieren opdracht gaf president Zelenski te vermoorden. Evenzeer gebeden aub n voor de oorlog in Gaza-Israël en alle andere oorlogen. O.L.Heer laat vrede heersen om al het verschrikkelijk mensenleed te verhinderen. Bij elk beeld van nieuwe bombardementen voel ik de pijn in mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God, ik vraag je steun en troost voor een bevriend koppel dat telkens door één van de zonen wordt afgewezen omwille van een nieuwe relatie van de papa (alhoewel die relatie al jaren bestaat). Liefde overwint toch alles, maar blijkbaar niet altijd.
    Heer God, ik vraag ook je steun/inzicht/troost/bemoediging voor onze relatie. Ook al zijn we al 42 jaar getrouwd, er komt regelmatig een kink in de kabel door het opdringen van familieleden. Telkens opnieuw wordt hierdoor de rust in onze relatie verstoord. Help mij Heer, zend mij Uw Geest om hiermee op een positieve manier om te gaan. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat voor jullie trouwe liefde en ik bid de Heer dat er gouw vrede mag komen in de ganse familie.

      Verwijderen
  4. Vader van ons allen , zegen het jonge koppel dat uiteen aan het vallen is , dat zij elkaar verlaten in een rustige sfeer en mekaar niet breken . Dank dat Jij Er bent .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja wij hebben bijna allemaal te maken met moeilijkheden in de relaties van kinderen en kleinkinderen wij bidden voor hen ,maar ons hart bloed bij het zien van zoveel verdriet kom Heilige Geest

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo gelukkig! Vandaag ontving ik per post een aandenken aan een goede vriend die overleden is. Gebed en vertrouwen helpt echt!!! Niet te geloven en toch waar! Amen. Dank U Heer!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten