donderdag, 9 mei 2024

Reacties

  1. Heer geef ons u zegen op deze Hemelvaartdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan allen een zalige weg naar de Hemel toe op zoek naar wijsheid, inzicht, raad , sterkte, geloof, liefde en ontzeg voor de Heer , Zalig hoogfeest van OLH HEMELVAART

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor Karin die nu zorgen heeft met haar moeder (palliatief) en schoonmoeder (hervallen van borstkanker)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor mijn dochter dat ze tot rust kan komen en haar spanningshoofdpijn wat haar erg belemmert weggaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan al de mensen die hier hun gebedsintenties plaatsen ook een zalig hoogfeest. Moge de heer ons vandaag overladen met zijn genaden, onze gebeden verhoren en ons hart laat overvloeien van vreugde. Moge Hij genezing of beterschap brengen voor de zieken en het leed in de wereld verzachten.
    Heer wij danken U voor uw goedheid; kom ons snel te hulp. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, zegen ons gezin. Zegen mijn echtgenoot Karel en zegen onze kinderen. Het blijft bij momenten erg moeilijk. Leer hen en mij elkaar te verstaan. Leer ons de juiste, welgemeende woorden te zeggen op een opbouwende manier. Leer Karel verdraagzaam te zijn en leer het ook onze kinderen. Geef hen inzicht in mensenkennis. Geef ons allen een warm en ontvankelijk hart. Geef ons oren, die het juiste horen, geef ons een mond die het juiste zegt.
    Zegen allen die ons gebed nodig hebben. Heer geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een mooi gebed en een mooie opdracht voor gans het leven. Ik las in het boek van de Heilige Geertrui dat de minnende ziel veel meer verkrijgt dan 12000 niet minnende.
    Heer geef ons de gave om het licht van de liefde dat brand in ons hart voor anderen aanstekelijk te maken net zoals op lichtmis waar al de kaarsen worden aangestoken met een vlam afkomstig van de paaskaars. Amenj

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid en vraag gebed om een oplossing en begrip in een ruzie tussen mijn twee dochters , het doet me veel hartenpijn Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten