dinsdag, 7 mei 2024

Reacties

  1. Bedankt iedereen om te helpen mee bidden.
    Murphy het hondje van vrienden is gezond en wel terug thuis. 1000x dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een wakkere nacht met veel denkenn veel bidden
    Mijn man was heel onrustig en de aanvallen volgden elkaar op ... maar de morgen breekt door de wolken, sebiet begint het leven weer in de straten en op de pleinen, geluidjes dwarrelen naar binnen ... het verkeer komt in gang, schoolkindergeluidjes huppelen richting schoolpoort (of gooit de staking weer roet in 't eten?). Lieve Heer laat uw licht over ons allen schijnen en laat de schaduwen en het donkerte dansen en huppelen ... laat ons met een glimlach deze dag tot een wondermooi gebeuren maken ... llaat ons er zijn voor elkaar! Dag lieve medemens ... 'k wens je een hartverwarmende groet! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat is het geloof toch een grote steun in onze beproevingen, een geurige balsem in ons leven, en wat is de liefde die zoveel moed inspireert toch schoon. Ik bid ook voor jullie en voor alle mensen die steun nodig hebben.

      Verwijderen
  3. Graag gebed voor overleg rond verschillende onderwerpen die maar blijven aanslepen, omdat er beweging in mag komen.
    Dank om jullie gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer mijn gebed is voor àlle mensen om kracht , hoop en geloof !
    Dàt Christus in elke mens lééft ons helpt
    ,ons liefheeft en ons de Weg wijst naar Zijn Vader !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op 2 jaar tijd hebben we afscheid moeten nemen van 3 zussen... ik heb nog altijd zo'n verdriet om hun heengaan. Ook al heb ik heel veel mooie herinneringen aan mijn 3 zussen, het gemis is zo groot. De tranen rollen over mijn wangen... Heer, geef mij troost, moed en omarming om deze pijn te dragen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een avond, reeds lang geleden, weende ik voor het overlijden van mijn moeder maar zodra in insliep kwam ze naar mij toe met zo veel liefde en stralend van geluk. Deze korte maar bijzondere droom eindigde met een tedere omhelzing. Telkens als ik er aan denk voel ik nog die vreugde. Misschien krijg jij ook eens z'n bezoekje vooral als je bid voor hen want soms hebben ze na hun afsterven nog wat weg af te leggen. Dat heb ik gedaan voor moeder en uit dankbaarheid is ze me komen opzoeken. Dat is ook gebeurd voor andere overleden kennissen. Soms smeekten hun ogen naar hulp en bad ik voor hen totdat ze zich in een andere droom (soms veel later) tevreden en dankbaar toonden.
      Heer help al de mensen die lijden onder het gemis van hun overleden dierbaren.

      Verwijderen
    2. Hartelijk dank voor je inspirerende en troostende woorden...

      Verwijderen
  6. Vandaag, exact 200 jaar geleden, was het de première van de negende symfonie van Ludwig van Beethoven. Ogenblikkelijk denk ik aan Ode an die Freude, de Europese hymne. Ik wil dan ook bidden voor vrede, eenheid en samenhorigheid in Europa en in de hele wereld. Geef vrede, Heer, geef vrede….



    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer schenk aan de wereld uw liefde en uw vrede.

      Verwijderen
  7. Heer, ik bid voor 2 oude kennissen waarmee wij medelijden hebben. Zorgt u voor een oplossing? Ik vraag u dat in Jezus naam en met de voorspraak van Maria.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onze kleindochter heeft een dermatologisch probleem waarvoor ze regelmatig medicatie krijgt.Het is niet zeker dat het zal helpen. Natuurlijk leg ik het aan U voor.
    Ik hoop dat mijn gebed dit kan verkrijgen. Mijn vertrouwen is groot. De liefde voor mijn kleindochter ook. 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer zegen alle mensen, die u nodig hebben. Zegen alle intenties hierboven.
    Zegen alle jongeren.
    Heer zegen ook ons, ons gezin, ons koppel-zijn. Heer, geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten