vrijdag, 26 april 2024

Reacties

  1. Heer Jezus Christus geef innerlijke rust aan mijn dochter,bevrijd haar van haar boosheid,dank voor uw gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, raak haar met Uw barmhartigheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Heer zendt u Heilige Geest en ook over mijn kleinkinderen 🙏 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik bid mee !Heer geef me vandaag Uw Nederigheid en Uw Liefde !
    Dat ik Uw Houding en Uw Woorden spreek bij de confrontatie met iemand





    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al deze intenties. Heer schenk ons de genade om dikwijls aan U te denken en dankbaar te zijn voor uw minste gaven. Laat ons begrijpen wat dit woord betekent: "Het rijk Gods is vreugde en vrede in de Heilige Geest." (Navolging van Jezus-Christus) Geef ons de genade om vredestichters zijn door onze niet aflatende liefde en vriendschap en dat we volgens het gebed van de H. Franciscus liefde mogen brengen daar waar er haat is." Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer ik bid ook voor mijn zoon die het moeilijk heeft in zijn gezin. Ook voor mijn kleinkinderen die moeten opgroeien door de ruzies van hun ouders. Dat ze rust en liefde mogen terugvinden. Dat ze elkaar respecteren voor het werk van elkaar. Heer ik wil bidden voor alle moeilijke gezinssituaties in deze wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee opdat de vrede en de vreugde van Christus in elke huiskring moge heersen.Amen

      Verwijderen
  7. Heer Jezus. Zegen aub ons gezin. Laat eenieder zijn steentje bijdragen en blij zijn met de ander. Heer, U hebt ons aan elkaar gegeven. Help ons blije, gelukkige mensen te zijn samen voor Ên met elkaar.
    Heer geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag bid ik voor mijn zus die in het Ziekenhuis verblijft. Heer, geef haar kracht en moed om het genezingsproces te ondergaan. Ze heeft het soms niet gemakkelijk omdat er telkens verwikkelingen bijkomen... We branden hier thuis een kaars, we gaan op bezoek, we bidden voor haar...
    Heer, dank U voor uw steun nu een vriend overleden is. Nu ik weet wat er aan de hand was, voel ik begrip, aanvaarding, rust... in me opborrelen. Ik trek met op aan al de mooie herinneringen, aan zijn levenshouding die mij inspireerde.
    Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee.
      Heer zoals U willen we ons kruis dragen,
      maar dat er ook hulp moge opdagen.

      Verwijderen
  9. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid mee met (en voor) jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dagelijks bid ik mee met allen.
    Ik verwoord dit niet elke dag maar sluit me in gedachten aan bij de zo herkenbare intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid voor mijn zus die deze week is overleden. Dat God haar bij zich moge nemen in de hemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IK bid mee voor alle intenties van vandaag Moge de Paasvreugde ons allen blijven vernieuwen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reacties
    1. Ik zou zo graag een tastbaar aandenken hebben van een overleden vriend. Ook al heb ik mooie herinneringen aan mooie momenten, iets wat ik kan vasthouden/zien is voor mij ook belangrijk. Ik hoop dat er vroeg of laat zo'n aandenken op mijn pad komt... Amen.

      Verwijderen

Een reactie posten