zondag, 28 aug 2022

Reacties

  1. Voor vrede in het hart en loyaliteit naar hen die me benadeelden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontdoe me Heer ik 'smeek ' t U ...van angst en zelfzucht !
    Leer mij te beminnen zoals JIJ ons liefhebt ,zonder emotie ,maar wél oprecht ,puttend uit Uw onvoorwaardelijke LIEFDE voor ieder van ons ! !!
    Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor innerlijke rust en vertouwen op U Heer.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We bidden graag mee voor al deze intenties . Graag vraag ik om bescherming , zegen en genade over ons werk van alledag en een goede geest van inzicht en onderscheiding. Om vrede , liefde en éénheid te bekomen in ons gezin en onze familie 's ; waar egoisme en materialisme zo de bovenhand nemen . H. Augustinus en H. Michael , wees onze voorsprekers samen met onze lieve Vrouwke en Onze Lieve Heer en al Uw engelen en Heiligen . DankU

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me aan in gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor "mensondermensen", die gisteren treurig was omdat hij niet naar de weekendviering kon. Ik hoop dat de Heer hem op een andere manier ontmoet heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten