donderdag, 11 aug 2022

Reacties

  1. Vandaag vieren en gedenken we Clara van Assisi. Zij zei: 'Moge ik niet enkel bidden, maar geheel gebed worden'. Ik bid dat dit ook ons allen moge overkomen. Beziel ons, goede God, met de gave van het gebed, opdat wij van binnenuit in een voort-durende aanbidding zouden staan naar U toe, uw liefde belichamend in al ons doen en laten. Door Christus, onze Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan op jouw gebed .
    Moge wij meer en meer beseffen dat Christus in mij en in ieder van ons lééft door Zijn Geest !
    Moge wij dan mét Hem smeken, danken, loven en prijzen en zo steeds dichter naar Zijn en onze Vader gaan het Eeuwig Léven tegemoet !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustiger voel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten