dinsdag, 2 aug 2022

Reacties

  1. Lieve God mag ik een gebed vragen en steun voor ons buurvrouw die vandaag geopereerd word voor de tweede maal aan een kwaadaardige borstkanker dat alles een goede afloop mag hebben ook vraag ik steun aan haar gezin in deze moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor uw buurvrouw en voor haar gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik vragen om mee te bidden voor de mensen die deze week de bezinningsdagen volgen in Postel opdat zij zich laten leiden en inspireren door de H. Geest die hun Gids mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij en leer me rust te vinden in alles wat ik doe. Zodat ik meer in het moment leef, dus per dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer deugddoende woorden van naastenliefde helpen zeker!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten