zaterdag, 30 april 2022

Reacties

  1. Ik vraag uw gebed voor een zuster opgenomen in het ziekenhuis. Moge zij vrede dragen, moge zij genezen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mensonderdemensen30 april 2022 om 08:02

    Goede Vader,
    Mag ik om genezing vragen.
    Spreek en ik zal gezond worden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, genees ook mij.
    Naar lichaam indien mogelijk, maar bijzonder mijn hart. Moge ik leren beminnen zoals Gij het vraagt.
    Kom Heer Jezus, ontferm U over mij, over ieder van ons.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee met jullie allen, en ik vraag ook een gebed : moge de Heer me helpen positief te reageren met twee mensen met wie ik het moeilijk heb, en niet onaangenaam te zijn tegenover hen. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve Heer, wees mij nabij vandaag. dat het me lukt zonder angst naar een BBQ te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat het me vandaag lukt om zonder angst te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten