vrijdag, 22 april 2022

Reacties

  1. Na een lange tijd van geen gezamenlijke eucharistievieringen starten we vandaag weer met onze wekelijkse 'grote' viering in het woonzorgcentrum. Moge het een feestelijke en genadevolle viering zijn.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God,
    Wees bij mij in geest en lichaam.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK deel in jullie geluk! Bij ons zijn de dagelijkse eucharistievieringen ook opnieuw gestart.Deo gratias!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve God, Maria, Moeder van Altijddurende Bijstand, geef moed en sterkte aan de aalmoezenier die ziek is en zoveel jaren zich gaf voor de zieken.
    Graag beterschap en genezing indien mogelijk! Met grote dankbaarheid voor deze priester vraag ik om beterschap en sterkte en moed! Ik ben hem oneindig dankbaar voor de zovele keren dat hij mij de Communie bracht en mijn sterkte gaf op alle gebied. Hartelijk dank voor jullie gebed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten