dinsdag, 12 april 2022

Reacties

  1. Ik wil uw gebed vragen voor een oude dame wiens gehoor totaal aan het verdwijnen is, en waar ze erg onder afziet. Heer, geef haar vrede, en de gave van het innerlijk luisteren, steeds inniger, om op een geheel nieuwe wijze gehoor te geven aan U.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Geef Uw Vrede aan de wereld.
    Laat harten die haat en verderf zaaien tot inkeer komen.
    Schenk die harten nederigheid opdat onze ego's mensen hun plaats zouden leren kennen opdat Vrede een kans krijgt.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank U voor het goede nieuws nl. dat de echo van mijn schoondochter helemaal in orde is terwijl we er rekening mee moesten houden dat het niet goed zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Moge vélen en ikzelf beseffen dat Gods Geest in ons woont! Dat we meer en meer ernaar leven èn ons zo te laten leiden door Christus ! Aan Zijn Hand naar de Vader toe te gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader,
    Steun de zoon van onze vrienden in zijn strijd tegen kanker en sta de familie bij.
    Zovele malen heb ik U een gunst gevraagd en nooit hebt U mij in de steek gelaten.
    De verwekking en geboorte van onze kleindochter leek haast onmogelijk en toch hebben onze dohter en schoonzoon, mede door onze smeekbede tot Moeder Maria, nu een lief dochtertje.
    Zoals de honderdman tot de Heer Jezus kwam kom ik tot U.
    Aanhoor mijn gebed doch uw wil geschiede.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten