zondag, 27 aug 2023

Reacties

  1. Voor Tom en Eveline die een moeilijke tijd hebben. Dat ze hun hart opnieuw mogen openen voor elkaar en in echte liefde voor elkaar en hun zoontje terug met elkaar in verbinding komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen27 augustus 2023 om 08:21

    Goede God,
    Ik eer U op deze dag.
    Vegeef waar ik fout was en bescherm mij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor Tom en Eveline dat ze de kracht mogen vinden om elkaar onvoorwaardelijk lief te hebben. En dit met Uw hulp en naar Uw voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor Paul dat hij diep in zichzelf moge weten wie hij is en dat hij zijn vrouw en gezin op een juiste manier kan blijven ondersteunen. Help hem, geef hem juiste inzichten. Geef hen kracht, geef hen leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil bidden voor mijn en alle gezinnen opdat de verbondenheid onder elkaar mooi en echt mogen blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid intens mee voor alle intenties en voor alle koppels en/of gezinnen die het moeilijk hebben. Dat ze de liefde van het prille begin bij elkaar opnieuw mogen ontdekken en samen gelukkig worden. Heer, Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat "singles/alleenstaanden" (zonder enige familie onder welke vorm ook) ook eens op een gebed kunnen rekenen! Dat zij aandacht krijgen en de moed om steeds maar te blijven kunnen vechten in deze harde maatschappij. Er wordt in veel zaken met deze "categorie" weinig of geen rekening gehouden....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee.
    Ook voor alleenstaande mensen. Ik weet uit ervaring dat het niet makkelijk is.
    Heb vertrouwen in Gods trouw, liefde en hulp.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten