woensdag, 30 aug 2023

Reacties

  1. mensonderdemensen30 augustus 2023 om 05:05

    Vader geef me rust, neem die ergernissen weg van mij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor jou.
    Heer geef ons veel liefde en mededogen voor onze medemensen. Help ons oprecht te zijn in alle omstandigheden. Geef ons kracht, geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, help mij om oprecht te leven, hier en nu en altijd. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee. En ik wil de Heer danken, en ook allen die meegebeden hebben : zaterdag vroeg ik een gebed voor een jonge dame die ontvoerd werd in Congo. Ze werd gisteren teruggevonden en weer naar huis gebracht door een "Goede Samaritaan". Ze is natuurlijk getraumatiseerd, en is nu opgenomen in het ziekenhuis voor onderzoek. Haar moeder is bij haar. Dank u om verder te bidden, dat ze weer "op haar effen" moge komen na die pijnlijke ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten