zaterdag, 22 juli 2023

Reacties

  1. Graag wil ik bidden voor mijn kinderen en echtgenoot. Laten we samen 'heel' kunnen zijn. Dat de liefde de geest van ons gezin mag voeden. Dat we een grote verbondenheid met elkaar blijven voelen.
    En ook bid ik voor alle gezinnen, die ons gebed zo nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil bidden voor een vriendin en haar hoogbegaafde zoon. Dat zij, als alleenstaande moeder, de moed en de kracht vindt om haar zoon nabij te blijven.
    Ik bid voor haar zoon opdat hij zijn weg (die U bedoelt heeft) mag vinden en opdat hij zich aanvaard mag voelen in deze maatschappij. Geef hen kracht, geef hen leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor onze zoon, dat hij goed nadenkt, zich laat bezielen bij elke belangrijke beslissing in zijn leven. Geef hem kracht Heer, zend hem uw Geest, zodat hij geïnspireerd wordt en tot rust komt. Dank U Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten