vrijdag, 14 juli 2023

Reacties

  1. Graag gebed voor allen die vandaag op Lourdesbedevaart vertrekken. Zegen alle brancardiers, alle helpers, alle zieken. Zegen iedereen, die bij uw moeder uw hulp gaan vragen.
    Zegen alle mensen op hun vakantiebestemming en zegen allen die gewoon thuis (moeten) blijven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor gebed voor de nieuwe werkdag. Omdat het pesten mag stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag een gebed voor de kleine Emiel die onvindbaar blijkt te zijn. Moge de Heer dit kind dragen en behoeden.
    Ook graag een gebed voor mijn kleindochters op kamp en eentje die naar huis komt...Moge de Heer hen behoeden en veilig thuis brengen. Ik vraag dit ook voor alle jongeren op kamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijf mij aub nabij zodat ik me beschermd mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag bid ik voor al de intenties die hier vermeld zijn.
    Ik bid voor alle mensen die hulp nodig hebben, op welke manier ook. Dat anderen de noden zien en iets doen, gesteund door hun geloof en naastenliefde. H. Geest verlicht ons, sta ons bij, zet ons op weg naar het goede. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten