zondag, 24 juli 2022

Reacties

  1. Kom H. Geest mag ik vragen mij te leren bidden met geduld en vertrouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer verlos mij van angst en zelfzucht !
    Open mijn hart voor U en leer me zo écht liefhebben !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik bid voor innerlijke rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor allen die verslaafd zijn. Dat ze de weg naar verlossing en vrijheid mogen ontdekken en dat ze kracht en moed mogen ontvangen om zich aan de reddingsboeien die hen worden toegeworpen vast te klampen.
    Leer hen geloven dat ook hun gebed verhoord kan worden
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mensonderdemensen24 juli 2022 om 12:30

    Vader op Uw dag eer en preis ik U voor Uw oneindige liefde.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten