vrijdag, 22 juli 2022

Reacties

  1. Lieve Heer, wees bij me vandaag en leer me rust te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God,
    ik spreek je aan, maar ik weet niet of je bestaat. Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben, geloof ik niet in je. De lezer van dit 'gebed' zal zeggen dat ik wel geloof, al was het maar door het feit dat ik 'tegen God' praat, hier in deze zogenaamde 'gebedshoek'. En toch kan ik niet geloven. Is het een beproeving van Hem, is het een 'list' van de duivel, of is het gewoon mijn nuchter verstand dat zegt dat er geen God bestaat...? Ik weet het niet. Ik vermoed het laatste.
    God, moest je toch bestaan, haal me uit deze nacht. Laat je zien. Aub.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor wie klopt, zal worden open gedaan. En wie zoekt, vindt. Er zijn ons al veel zoekende mensen voorgegaan. Hun levensverhaal lezen of de H. Schrift lezen kunnen soms de ogen van het hart openen. Ik hoop dat u verhoring mag verkrijgen van uw gebed en dat u zich gedragen mag weten, zelfs in de nacht.

      Verwijderen
    2. Ik bid mee... en wens je veel moed en geduld...

      Verwijderen
    3. mensonderdemensen23 juli 2022 om 11:25

      Beste, onze dochter geraakte maar niet zwanger. Ze heeft heel wat onderzoeken gehad, en allerlei medicatie en behandelingen en daarbij kwam er nog een onderbreking van de behandeling door Corona waren de artsen elders nodig. Wij hebben telkens na de zondagsviering en wanneer we op uitstap waren en een kerk passeerden een gebedje gedaan en een kaarsje gebrand voor hen. En kijk plots was ze zwanger en nu hebben wij een schat van een kleindochter. Ik noem haar "een Godsgeschenk" en terecht!
      Zo heb ik nog een aantal gebeurtenisen waarbij de hand van God voelbaar was.

      Verwijderen
  3. Bewijzen dat GOD bestaat ligt niet in onze mogelijkheid , maar bewijzen dat GOD niet bestaat is ONMOGELIJK

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten