vrijdag, 27 mei 2022

Reacties

  1. Heer Jezus ,ik verlang om gehoorzaam te zijn en U na te volgen in goedheid en liefde ! Help me over mijn angsten te komen en mijn ik zucht ! Dank U Jezus !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God, laat het vuur van de Heilige Geest in mij soreken en handelen bij mijn sollicitaties, en me leiden naar de job die mij het gelukkigst maakt en vooral mij een thuis biedt. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid en vraag gebed om voor mijn man die zwaar ongeval had
    Omdat alles ten goede mag komen..Dank u Heer Jezus en moeder Maria ,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor uw man. Moge alles in orde komen. Ik bid ook voor u, voor hoop en vertrouwen. Sterkte!

      Verwijderen
  4. Lieve Heer wees mij nabij zodat ik beter kan omgaan met mijn angsten. En mij veilig mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten