vrijdag, 13 mei 2022

Reacties

  1. Ik vraag uw gebed voor een zuster die sinds enkele weken in het ziekenhuis is opgenomen. Haar fysieke toestand gaat met de dag achteruit. Bidden we om rust, vrede en toevertrouwen in haar hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor deze zuster. Zelf vraag ik aan God een rustig leven en dat Hij mij hier naartoe mag leiden, dat ik de nodige stappen hiervoor zet. Dat ik me echt mag overgeven aan Zijn wil voor mij en ik dit kan voelen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Samen bidden we om vrede, kracht, sterkte en overgave voor een ernstig zieke medezuster.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer ik bid om een betere verstandhouding in ons gezin
    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al die intenties. Laten we ook nog bidden voor vrede in onze wereld...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wijs mij de weg en blijf mij nabij zodat ik meer rust mag ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten