zaterdag, 26 maart 2022

Reacties

  1. Vader,
    In de Bijbel lezen we op verschillende plaatsen dat koningen een vasten afkondigen omdat ze zich bewust worden, na een oproep door profeten, van hun zondigheid en de zondigheid van hun volk. Schenk een nederig hart aan de leiders die hun volk voorliegen en bedriegen. Dat ze, door de verenigde Naties opgeroepen om verandering te brengen mogen inzien dat ze steeds naar U terug kunnen keren. Dat ze allemaal een boetekleed aantrekken en hun hoofd met as bestrooien als teken dat ze het oprecht anders willen aanpakken. Dat ze concrete stappen zetten naar Vrede.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik meer rust heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer leer mij bidden leer mij liefhebben leer mij vergeven lieve moeder Maria help mij daartoe amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten