vrijdag, 11 maart 2022

Reacties

  1. Heer help me om te beslissen wat U vraagt ! Geef mij daarvoor Uw Licht ,Uw onderscheiding !Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn bij alles wat er gebeurt vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik wil vandaag graag bidden voor de ouders van een meisje van 7 jaar dat een tumor heeft in de hersenstam. Kan niet geopereerd worden. Enkel wat bestralingen. Hoogstens nog een jaar te leven.
    Ook vraag ik U, Heer, om een spoedig einde aan al dat oorlogsleed in Oekraïne. Heer, het zijn uw mensen. Waarom moest dit gebeuren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor uw intenties.
      Vader geef deze ouders kracht en moed en vooral geloof in uw goedheid ondanks deze vreselijk ziekte.
      Amen

      Verwijderen
    2. Van harte dank voor uw gebed.

      Verwijderen
  4. Ik bid mee voor al deze intenties Goede Vader luister naar ons bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor deze fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten