donderdag, 29 december 2016


Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Nu het einde van het jaar nadert, wil ik U danken voor het vele dat ik mocht ontvangen in de voorbije maanden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie tekst weer vandaag, ik zie er iedere dag naar uit om ze te lezen Moge God u zegenen en beschermen en wens jullie een vredevol 2017 dat u het nog vele jaren moogt doen (Madeleine)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf bidden voor de zoon van Annie.
    Ik vraag ook een gebed voor een vriendin die overleden is, en dat alles rustig moge verlopen in de familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Willen wij eens samen bidden voor een dochter die al lang niet meer thuisgekomen is bij haar mama, papa is overleden. En deze dagen wordt zij zo gemist.
    Morgen: feest van de H. Familie! Mocht Jezus, Maria en Jozef hen eens ontfermen over deze familie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten