donderdag, 15 december 2016

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. morgen wordt Pater Willy 81 jaar wij bidden speciaal voor hem dat de goede God hem mag zegenen voor al zijn goede daden proficiat Willy voor uw steun(Madeleine)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,ook ik ben zoals Zacheus zondig en klein.Toch wil je bij me zijn,aan mijn tafel komen,en mijn gast zijn.Dank U Heer dat U naar ons,kleine zondige mens omziet en onvoorwaardelijk van ons houdt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik nog gebed vragen voor de zoon van Annie die heel ernstig ziek is Heer raak met Uw Licht en Uw genezing deze jongen aan Laat ons bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. God, Vader, ik smeek u om genezing van Koen, raak hem aan met Uw genezende liefde. Zegen zijn moeder en familie die al heel veel beproefd werden en doorheen alles met u verbonden blijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten