vrijdag, 20 mei 2016

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Dat Heidi de oplossing mag waarmaken om Gommaar tot inzicht te brengen zodat opnieuw Vriendschap mogelijk wordt. We bidden voor deze broodnodige hereniging door Christus onze Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. .voor een genadevolle retraite,voor de retraitanten en voor de teamleden
    .dat mijn vader en velen het sacrament van de verzoening mogen ontvangen
    .voor de bekering van de zondaars
    .voor heiliging van de priesters en voor priesterroepingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. God,ik wil je binnenlaten in de kern van mijn bestaan en mij van kop tot teen laten inpalmen door jouw liefde.Laat jou Geest mij daarom leiden,vooral op onbebaande wegen en op tochten vol hindernissen en valkuilen.Reik mij jou hand en breng mij naar de plaats waar de waarheid het wint van de leugen en waar alleen maar liefde is.Dan weet ik dat ik 'thuis' ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bidden wij voor hen die teleurgesteld zijn in hun medemensen,verbitterd om wat anderen hun hebben aangedaan.Voor allen die hun leven als vreugdeloos en kil ervaren.Dat Gods woord troost en warmte mag schenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vader, ik vraag U om vergeving voor alle overtollige en zinloze woorden die ik gesproken heb. Voor elk oordeel over een ander. Help me, H.Geest, om niet meer te oordelen over andere mensen. Niet in gedachten en niet in woorden. Het spijt mij oprecht en ik zal me herpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, ik ben een zondig mens. Wees mij genadig. AUB !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank U wel, goede God voor de goede reis en de verrijkende ontmoetingsdagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten