dinsdag, 24 mei 2016

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. De nacht...
    Zo puur, zo zwart, zo stil, zo aanwezig.
    Dank U God om U, om al wat Gij geeft.
    Zegen uw kinderen, zegen de mensheid.
    Alle lof aan U.
    Amen, ja amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen, lieve Heer, mijn hele dag leg ik in uw handen...
    Zegen hen die ik vandaag ontmoeten zal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God, geef mij de moed om rustig te blijven bij het gepest van mijn buurman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moeder Maria ik smeek U help Manuela zij zit in haar examen verpleegkunde dat zij met de hulp van U en Uw geliefde zoon Jezus mag slagen in haar examen. Wij bidden ook voor alle anderen studenten dat ze allen mogen slagen en dat niet het harde werk van een gans jaar voor niets zal zijn Laat ons bidden lieve Heer wees hen allen genadig Amen (Madeleine)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve moeder Maria neem de jongeren en de studenten bij de hand hou ze goed vast zodat ze in moeilijke momenten een houvast aan U mogen ervaren Dank u moeke van Jezus en onze moeke

      Verwijderen
  5. Mijn Vader,mijn God,ik leg heel mijn 'zijn' voor U.U alleen bent mijn toevlucht,mijn rots.Slechts bij U vind ik licht in donkere tijden,bij U voel ik mij vrij.Ja,Uw stem,God,en Uw almacht bepalen mijn leven.Blijf bij mij,sterk mij door Uw kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. God,wij bidden U voor alle Christenen die moeten leven in conflikt,oorlog of geweld,dat ze vanuit de vrede die Jezus geeft de eerste stap durven zetten naar vrede en verzoening met anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor alle bedevaarders, momenteel te Lourdes. Dat hun geloof versterkt mag worden en dat zij bij Maria de hulp vinden om meer als christen te leven dat uit te stralen bij hen die zij ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten