Ik ben alweer wakker en het is zo warm binnen. Buiten zit er een heerlijk briesje. Ik heb gisteravond om 22 uur nog gezwommen in de zee. Het is een voorrecht om zo dicht bij de zee te mogen wonen. Ik vraag Uw steun voor mijn zusje die kanker heeft. Dat ze zich niet meer zo beroerd voelt na elke chemo Ze moet nog 2 keer en dan kijken ze of het rustig blijft en hoeft ze geen chemo. Dat noemen ze wait and see. En ze krijgt nog een petscan aan het eind.
Dat alles goed moge verlopen. Ik bid mee. Ik denk ook aan de mensen die in deze hitte in het hospitaal liggen of in een rolstoel zitten. God ziet hun geduld en gelatenheid. Heer ontferm U over hen.
🙏Heer Jezus Christus alle Heiligen Engelen Martelaren ontferm,u over Venezuela in het bijzonder over hen die onder het puin liggen!🙏wees deze mensen nabij!!! Heer ontferm u over hen! Wat een CATASTROFE 🙏🙏🙏 Geef kracht en inzicht aan de reddingswerkers en wijsheid aan allen die nu om mensen levens te redden!,,besluiten nemen 🙏
Graag wil ik bidden voor al de mensen die kampen met lichamelijke en/of psychische problemen. Heer, sta hen bij, zend hen Uw Geest die verlichting brengt en richtinggevend is. Dat deze mensen de moed niet verliezen, dat ze omringd worden door mensen die naar hun verhaal luisteren, hen nabij zijn. Amen. "Laten we mens voor de mensen zijn"...
Ik bid mee voor alle intenties en in het bijzonder voor alle slachtoffers in Venezuela. Dat God Zijn engelen stuurt om diegenen die onder het puin liggen en allen die lijden onder de voorbije aardbevingen bijgestaan mogen worden in hun radeloosheid! God ontferm U over al deze arme mensen! Ik bid ook voor alle mensen die lijden onder de hitte : dat ze comfort mogen vinden en verkoeling. Alsook voor alle mensen met psychische problemen : laat Uw engelen hen bemoedigen en bijstaan aub. Heer heb medelijden met ons! Dankuwel Onze dierbare Redder Jezus Christus!
Mijn zéér geliefde Redder en Heiland Jezus Christus, ik dank U omdat U zichzelf opgeofferd hebt aan het kruis voor mijn zonden opdat ik vergiffenis en eeuwig leven zou verkrijgen. Op mijn beurt geef ik mezelf aan U : ik leg mijn lichaam als een levend offer op Uw altaar. Maak van mij wat U me wilt maken, leid mij daarheen waar U wilt dat ik ga,inspireer mij zodat ik verkondig wat U wilt dat ik meedeel. Ik geef mezelf aan U vanaf nu tot in de eeuwigheid. Dankuwel mijn zéér geliefde Heer en God dat U mij gehoord en aanvaard hebt!
Mijn teerbeminde Heer en God, in Jezus’ Naam smeek ik U om een snelle, voorspoedige, gelukkige, rechtvaardige doorbraak op alle vlakken van mijn leven. Keer mijn leven ten goede aub. Alle lof en dank aan Onze Barmhartige God. Dankuwel mijn teerbeminde Vader, Heiland en Heilige Geest dat U mij gehoord en aanvaard hebt.
Mijn God : U bent Mijn Alles in Alles! Zonder U is er niets! U kent mijn grote eenzaamheid en gemis. Ik smeek U om een goede,gezonde,gelukkige, monogame, relatie met S en zijn familie in Jezus’Naam. Ik ga ervan uit dat U hem gezonden hebt. Laat mij niet langer sukkelen, maar draag mij en S. In onze relatie. Dankuwel mijn Heer en Mijn God dat U mij gehoord en aanvaard hebt. U bent mijn Alfa en Omega en ik heb U boven alles lief!
Heer, maak U aub kenbaar via Fons en genees hem aub zodat ons geloof als christen gesterkt en ondersteund wordt. Wij kunnen niet ten gronde geloven zonder de manifestatie van Uw Heilige Geest. Verhoor en aanhoor onze gebeden aub.Dankuwel Mijn Heer en Mijn God dat U ons aanvaard en gehoord hebt. Alleluia!
Ik bid voor een snelle, rechtvaardige, voorspoedige doorbraak voor zuster Trees aub. Dankuwel Onze Heer en God dat U ons aanvaard en gehoord hebt. Halleluja!
🙏 Jezus ! Code rood , 90 jaar ,ben met de auto zonder airco naar de kerk gereden 20 km om 12.00 uur “de Heilige Eucharistie “ bij te wonen en Venezuela bij u te brengen Heer,wij waren met een 20 tal jong en oud op het heetst van de dag! Maar om bij u te zijn en verkoeling ontvingen in de koele kerk en de warmte van u te ontvangen was deze dag uitzonderlijk 🙏dank ervoor.Heer ontferm u over Venuzuela .🙏
Heer Jezus Christus ontferm u over M en A die op vakantie zijn en grote pech hebben! Heilge Engelbewaarders leidt hen op de weg om nog een gezegende vakantie te hebben en behouden zondag thuis te komen bidden voor
Ik ben alweer wakker en het is zo warm binnen. Buiten zit er een heerlijk briesje. Ik heb gisteravond om 22 uur nog gezwommen in de zee. Het is een voorrecht om zo dicht bij de zee te mogen wonen. Ik vraag Uw steun voor mijn zusje die kanker heeft. Dat ze zich niet meer zo beroerd voelt na elke chemo Ze moet nog 2 keer en dan kijken ze of het rustig blijft en hoeft ze geen chemo. Dat noemen ze wait and see. En ze krijgt nog een petscan aan het eind.
BeantwoordenVerwijderenDat alles goed moge verlopen. Ik bid mee.
VerwijderenIk denk ook aan de mensen die in deze hitte in het hospitaal liggen of in een rolstoel zitten. God ziet hun geduld en gelatenheid. Heer ontferm U over hen.
Amen 🙏
VerwijderenHeer ontferm u over de mensen die met kanker te maken hebben.
BeantwoordenVerwijderenAmen 🙏
Verwijderen🙏
VerwijderenAmen
Verwijderen🙏
VerwijderenIk bid mee voor alle intenties.
BeantwoordenVerwijderen🙏Heer Jezus Christus alle Heiligen Engelen Martelaren ontferm,u over Venezuela in het bijzonder over hen die onder het puin liggen!🙏wees deze mensen nabij!!! Heer ontferm u over hen! Wat een CATASTROFE 🙏🙏🙏
BeantwoordenVerwijderenGeef kracht en inzicht aan de reddingswerkers en wijsheid aan allen die nu om mensen levens te redden!,,besluiten nemen 🙏
Ik hoop dat we allemaal meebidden. 🙏🙏🙏
VerwijderenAmen
Verwijderen🙏🙏🙏
Verwijderen🙏🙏🙏
VerwijderenIk bid voor alle mensen die kanker hebben of mee te maken hebben in de omgeving.
BeantwoordenVerwijderenAmen.
BeantwoordenVerwijderenGraag wil ik bidden voor al de mensen die kampen met lichamelijke en/of psychische problemen. Heer, sta hen bij, zend hen Uw Geest die verlichting brengt en richtinggevend is. Dat deze mensen de moed niet verliezen, dat ze omringd worden door mensen die naar hun verhaal luisteren, hen nabij zijn. Amen. "Laten we mens voor de mensen zijn"...
BeantwoordenVerwijderenAmen.
VerwijderenAmen 🙏
VerwijderenGraag gebed voor een veilige repatriëring naar België 🙏
BeantwoordenVerwijderen🙏
VerwijderenIk bid mee voor alle intenties en in het bijzonder voor alle slachtoffers in Venezuela. Dat God Zijn engelen stuurt om diegenen die onder het puin liggen en allen die lijden onder de voorbije aardbevingen bijgestaan mogen worden in hun radeloosheid! God ontferm U over al deze arme mensen!
BeantwoordenVerwijderenIk bid ook voor alle mensen die lijden onder de hitte : dat ze comfort mogen vinden en verkoeling.
Alsook voor alle mensen met psychische problemen : laat Uw engelen hen bemoedigen en bijstaan aub. Heer heb medelijden met ons! Dankuwel Onze dierbare Redder Jezus Christus!
Amen 🙏
VerwijderenMijn zéér geliefde Redder en Heiland Jezus Christus, ik dank U omdat U zichzelf opgeofferd hebt aan het kruis voor mijn zonden opdat ik vergiffenis en eeuwig leven zou verkrijgen. Op mijn beurt geef ik mezelf aan U : ik leg mijn lichaam als een levend offer op Uw altaar. Maak van mij wat U me wilt maken, leid mij daarheen waar U wilt dat ik ga,inspireer mij zodat ik verkondig wat U wilt dat ik meedeel. Ik geef mezelf aan U vanaf nu tot in de eeuwigheid. Dankuwel mijn zéér geliefde Heer en God dat U mij gehoord en aanvaard hebt!
BeantwoordenVerwijderenMijn teerbeminde Heer en God, in Jezus’ Naam smeek ik U om een snelle, voorspoedige, gelukkige, rechtvaardige doorbraak op alle vlakken van mijn leven. Keer mijn leven ten goede aub. Alle lof en dank aan Onze Barmhartige God. Dankuwel mijn teerbeminde Vader, Heiland en Heilige Geest dat U mij gehoord en aanvaard hebt.
BeantwoordenVerwijderenMijn God : U bent Mijn Alles in Alles! Zonder U is er niets! U kent mijn grote eenzaamheid en gemis. Ik smeek U om een goede,gezonde,gelukkige, monogame, relatie met S en zijn familie in Jezus’Naam. Ik ga ervan uit dat U hem gezonden hebt. Laat mij niet langer sukkelen, maar draag mij en S. In onze relatie. Dankuwel mijn Heer en Mijn God dat U mij gehoord en aanvaard hebt. U bent mijn Alfa en Omega en ik heb U boven alles lief!
BeantwoordenVerwijderenHeer, maak U aub kenbaar via Fons en genees hem aub zodat ons geloof als christen gesterkt en ondersteund wordt. Wij kunnen niet ten gronde geloven zonder de manifestatie van Uw Heilige Geest. Verhoor en aanhoor onze gebeden aub.Dankuwel Mijn Heer en Mijn God dat U ons aanvaard en gehoord hebt. Alleluia!
BeantwoordenVerwijderenIk bid voor een snelle, rechtvaardige, voorspoedige doorbraak voor zuster Trees aub. Dankuwel Onze Heer en God dat U ons aanvaard en gehoord hebt. Halleluja!
BeantwoordenVerwijderen"Ik geloof Heer, maar versterk mijn geloof."
BeantwoordenVerwijderen"Zalig die niet gezien hebben en toch geloven."
Dit zegt de Heer of leest men in het Evangelie.
🙏 Jezus ! Code rood , 90 jaar ,ben met de auto zonder airco naar de kerk gereden 20 km om 12.00 uur “de Heilige Eucharistie “ bij te wonen en Venezuela bij u te brengen Heer,wij waren met een 20 tal jong en oud op het heetst van de dag! Maar om bij u te zijn en verkoeling ontvingen in de koele kerk en de warmte van u te ontvangen was deze dag uitzonderlijk 🙏dank ervoor.Heer ontferm u over Venuzuela .🙏
BeantwoordenVerwijderenDank voor deze dag Heer Jezus Christus!🙏
BeantwoordenVerwijderenHeer Jezus Christus ontferm u over M en A die op vakantie zijn en grote pech hebben! Heilge Engelbewaarders leidt hen op de weg om nog een gezegende vakantie te hebben en behouden zondag thuis te komen bidden voor
BeantwoordenVerwijderen