zondag, 5 maart 2023

Reacties

  1. Graag gebed voor mijn zoon.omdat er vrede zou zijn in zijñgezin.dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed voor anouk,om goed werk en de mogelijkheid om een goed his te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gebed om genezing na operatie aan de heup

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uit dankbaarheid voor de gezonde terugkeer van de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag vraag ik een gebed aan de Heilige Jozef om hulp bij de zaak die morgen voorkomt na ons ongeval normaal zijn we voor 95 % in ons recht maar we zijn nooit zeker. Daarom ons gebed. We zaten door dat ongeval in financiele problemen.
    Hopelijk komt er nu iets positiefs na 4,5 jaar wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Heer wil naar ons smeken luisteren wij geloven in Uw liefde

      Verwijderen
  6. Ik ondersteun jullie gebeden en bid intens mee. Mogen jullie gebeden zeker verhoord worden. Dank U goede God !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid ook heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liefste H.Familie,zegen al deze mensen met hun zware problemen,mogen ze geen angst meer ervaren,mogen ze dicht bij Jezus komen en voelen dat Hij over hen waakt en zegent.Het gebed samen is zo vruchtbaar.Ikzelf ben getroffen door zware gezondheidsproblemen met fatale gevolgen maar ik ben ervan overtuigd dat ik gezegend ben.Ik voel een steeds durende hulp uit de Hemel.Ik bid zoveel ik kan voor iedereen,ik dank de Heer voor zoveel genaden.Wees niet bang!De Heer is nabij.Onze Lieve Vrouw brengt ons bij haar Zoon.In een moment van stilte genieten we samen.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten