zaterdag, 11 juni 2022

Reacties

  1. Vader, neem mr, Verschuere op in uw eeuwig licht.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, blijf mij nabij bij alles wat ik doe. Zodat het goed bllijft gaan zonder angsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, geef rust in het hart van mijn pleeg-kleindochter. Ik bid voor rust en vrede in het gezin waar ze haar met veel liefde opgenomen hebben.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag jullie gebed voor een gezin dat 'op springen' staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer geef dat de liefde voor elkaar het haalt boven onenigheid en ruzie.
      Amen

      Verwijderen
  5. Mensonderdemensen11 juni 2022 om 11:20

    Ik bid U Heer, Wees met ons begaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, bescherm mij kleindochter van boosheid.
    Ze blijft erin zitten.
    Ze heeft uw hulp zo nodig.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten