woensdag, 4 sept 2019

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Voor vrede en rust in mijn gezin
    En voor bekering en bescherming van mijn kinderen en ma
    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mijn zieke broer die vandaag terug naar huis mag, maar die heel zwak is. Moge alles goed verlopen. Heer, help hem, help mij en al degenen die voor hem zorgen. Dank U, Heer, en zegen al degenen die meebiddeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor een dag zonder onrust in mijn hoofd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opdat onze familie elkaar mag terug vinden in vrede en liefde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor onze moeder, 96 jaar, die door een onvoorziene stap in het rusthuis haar heup brak, vandaag wordt geopereerd, een volledige week mag recuperen in het ziekenhuis. Dat zij volgende week rustig en herstellend terug mag keren naar het rusthuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten