dinsdag, 30 mei 2017


Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Dankbaar mag ik getuigen dat inderdaad het elke vorm van lijden een springplank kan zijn, recht in de armen van de Heer. Alles van Hem verwachten met het volle vertrouwen van een kind dat Hij datgene geeft wat we nodig hebben om bewuster te leven in Zijn aanwezigheid en ja, juist in onze zwakheid, in onze behoeften kan Hij juist Zijn barmhartigheid aan ons openbaren, aan wie ontvankelijk is en kijkt met de ogen van een kind. En zo het kruis zwaar is vertrouw er op dat Hij ons toerust met datgene wat wij nodig hebben om het samen, in vereniging mét Hem te dragen. ALLES is genade, ook wat voor de wereld vermeden of zelfs vernietigd moet worden (abortus, euthanasie...) Wie vast gelooft en op Hem vertrouwt, en wie alles, maar dan ook ALLES, (ook onze zwakheid, ons niets kunnen, onze onmacht...) aan Hem geeft en ook zélf eigen kleinheid nederig aanvaardt, die kan werkelijk veel aan. Dankbaar biedt ik Hem elke ochtend alles van deze dag aan, mijn hele wezen, mijn pijn, doen en laten, aan en vraag het vruchtbaar te maken voor onze wereld... Dank u Kris. Ik kan uw woord van leven enkel beamen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. DANKJEWEL voor deze mooie getuigenis het moedigt mij aan dit ook te proberen Heer help me in mijn zwakheid heb medelijden
      met mij

      Verwijderen

Een reactie posten