zaterdag, 11 maart 2017

Laat  ons bidden ...

Reacties

  1. gebed voor een zalige dood voor mijn moeder in Gods liefde
    gebed voor Inge ; voor kracht en volharding en voor bevrijding van onreine geesten
    gebed voor de bekering van de harten van de mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, ik wil U vragen om paus Franciscus de wijsheid en de kracht en de liefde te schenken die hij nodig heeft om zijn taak als geestelijk leider van Uw kerk naar behoren te vervullen. Schenk ook mij die gaven opdat mijn inzet voor Uw kerk mag toenemen.
    Ik dank U Vader omdat U ons bidden hoort en verhoord
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, geef dat ons zoeken naar vernieuwing in de Kerk vruchtbaar mag zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik geef mijn zorgen in uw handen, neem Gij ter harte en maak mij liefdevol en geduldig.
    Heer , kom Afrika ter hulp , leer ons delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor al deze intenties bid ik mee, en ook voor de overledene voor wie Walter gisteren bad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bid verder na de dood van een dierbare(n).
    Het bewustzijn leeft verder na de dood,het gaat verder als een ziel.
    Je kunt de ziel niet zijn,maar geloof erin. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten