zaterdag, 20 februari 2016

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve heer, ik vraag uw zegen voor alle mensen die met ons meebidden vandaag, maar ook voor hen die reeds om gebed vroegen. Blijf hen innig nabij en laat ons zo één grote groep blijven met U in ons midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer laat het vandaag vredig in mijn hart zijn en laat ik spreken vanuit de verbondenheid met U. Geef toekomst, geef uitkomst. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve God, ik wil graag bidden voor mijn collega en haar pasgeboren zoon. Beiden vechten voor hun leven. Geef hen kracht en wees hen nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gebed gevraagd opdat deze avond alles goed zo verlopen in volle vriendschap!
    Dank, lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bidden wij ook voor iemand met een alcoholprobleem die zou willen stoppen maar doodsbang is van ontwenningsverschijnselen, dat zijn verlangen om nuchter te worden groter mag zijn dan de angst. Dat hij zich niet alleen zou voelen maar hulp inroept van mensen die weten wat hij doormaakt. Niet mijn maar Uw wil geschiede, Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bidden wij ook voor iemand met een alcoholprobleem die zou willen stoppen maar doodsbang is van ontwenningsverschijnselen, dat zijn verlangen om nuchter te worden groter mag zijn dan de angst. Dat hij zich niet alleen zou voelen maar hulp inroept van mensen die weten wat hij doormaakt. Niet mijn maar Uw wil geschiede, Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We naderen de maand maart: St-Jozefsmaand! vergeten we Hem toch niet! Na Maria onze beste voorspreker: Hij voedde het Kind aan zijn tafel, stel je dit eens voor.... Hij zorgt voor z'n vereerders, zo dikwijls al ondervonden. In deze barre tijden roepen we Hem ook voortdurend aan, voor alle noden en speciaal de mensen op de vlucht , de families met al hun problemen en onze jonge mensen die de vreugde van het geloof niet kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat mijn leven een leven mag zijn vervuld van de H. Geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kracht en gebed voor een aanstaande operatie, dat ik de kracht mag krijgen om het te dragen en een revalidatie aan te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer, zegen deze dag en laat er velen in U geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mag ik gebed vragen voor Jana een jong meisje opdat haar been helemaal mag genezen en versterken lof en dank aan U Heer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor een alleenstaande die gehandicapt is. Dat zij mag slagen in haar examen en het werk dat zij zocht mag beginnen met goede collega's die mild en vriendelijk zijn en een hart hebben voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten