zaterdag, 23 januari 2016

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God,
    ik wil U vragen deze gebedshoek te zegenen. Moge het een plaats worden waar mensen thuis komen bij U, en bij elkaar. Moge het een plek zijn waar mensen hun hart kunnen neerleggen bij U; een plaats waar Gij U over hen ontfermt. Moge het een ruimte worden waar kan gevraagd worden aan U, een plek waar gesmeekt mag worden, maar ook een ruimte waar gedankt en geloofd kan worden.
    Zegen deze gebedshoek, goede Vader, zegen allen die hier komen, allen die hier gebedsintenties plaatsen.
    Moge uw Geest ons leiden in ons bidden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor zegen bid ik u, Heer, over deze gebedshoek en ieder die ik vandaag mag ontmoeten. Amen. +W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte wil ik bidden, God dat deze gebedshoek een nieuwe vorm van bidden mag zijn waar mensen van onze tijd samenkomen zoals eerder, in een of ander huis, en dat ze u mogen ontmoeten en elkaar waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede vader, volgende week ondergaat een mij nauw aan het hart liggend iemand een grote operatie die veel gevolgen kan hebben. Wil voor haar bidden als steun en troost

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vader, ik bid dat alle mensen moed en bezieling hebben om de gaven die ze van U ontvangen hebben te leren kennen en te gebruiken in de ontmoetingen met onze medemensen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een zeer goed initiatief... Laten we inderdaad maar samen bidden. Dat onze samenhorigheid erdoor mag groeien. Dat de innerlijke verdeeldheid binnen onze geloofsgeledingen en binnen onszelf zachtjes mag helder worden en mag verminderen, verdwijnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer
    Wil U danken voor deze gebedshoek.
    Zodat wij met elkaar kunnen bidden voor steun en dankbaarheid.
    Zoals U eens zei....met meer mensen samen, is het gebed sterker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. God,
    Moge dit een plek zijn waar de harten van mensen zich kunnen lafen aan en in uw liefde. Op adem kunnen komen en moed opdoen. Moge de hartenwensrn en gebeden van mensen hier verhoord en gehoord, gedeeld worden. Uiteindelijk is er maar 1 wens. Te zijn met, in en als u.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik neem deze inenties mee in mijn dagelijks gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een goed idee...ik wil me graag aansluiten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wil samen bidden om bewuster te zijn dat God altijd bij me staaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een collega haar man heeft een tumor en wordt over enkele weken geopereerd. Moge dit goed verlopen en moge zij sterk blijven en en samen met hem deze periode gesterkt doorkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve God,wilt U mij de weg wijzen waar U mij wilt hebben.
    Ik twijfel zo vaak en ben bang.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heer, ik bid om zegen voor mijn kinderen die een moeilijke tijd doorgaan. Wees hen nabij lieve Heer. Ik smeek U. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een vriendin heeft ernstige darmproblemen en is al een week gehospitaliseerd. Laat ons bidden dat de dokters snel een remedie vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor Joost, dat hij vrede kan vinden met zijn situatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een prachtig initiatief! Ik wil met jullie allen bidden voor het herstel van de kristelijke gezinnen, voor de kinderen en kleinkinderen. We bidden ook voor de éénheid van de kerken wat de Heer al zolang vraagt! Dat PASEN toch moge worden gevierd op DEZELFDE datum ! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik betrap er mezelf op dat ik altijd maar vraag en verwacht van Jezus.
    Vandaag wil ik alleen danken om de kansen die ik steeds opnieuw krijg van Hem.Om de liefde en de verbondenheid die ik via mensen in mijn leefwereld,van Hem ontvang.Dank om de Geest die mij steeds opnieuw kracht geeft om op Zijn weg te volgen.Dank omdat tussen alle tegenslagen en verdriet Hij steeds laat voelen dat ik niet alleen sta.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vreugde alom om dit prachtige initiatief..
    Samen bidden voor elkaars noden , de noden van de hele wereld, ja,vooral voor het herstel van de Christelijke gezinnen en voor de priesters die het ook heel moeilijk hebben in deze tijden. Zegen ons allen Heer, Dank u !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goeie God, mag ik je vragen mijn zoon zijn toekomst te zegenen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kom dank zeggen voor zoveel lieve mensen rondom me!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heer, ik smeek u om uw zegen over deze nieuwe fase in mijn leven. Ik wil U volgen waar U mijn zendt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dank voor dit initiatief .
    Wij danken de Heer voor zijn bescherming

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heer, zegen al de mensen die via deze gebedshoek de weg naar jou zoeken en vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankbaarheid en respect voor het leven ons gegeven en om dit mooi initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wil danken voor de vele kansen die ik dagelijks krijg om Jouw aanwezigheid te ervaren. Thuis,op het werk,...
    Ik bid dat mijn ogen steeds op U moge gericht zijn, dat ik de noden van anderen in mijn hart tot U mag brengen.
    Ik wil heel speciaal bidden voor de ouders van Syrië strijders die vaak alleenstaan in hun verdriet.laat ook Uw liefde in die gezinnen stralen. Amen. Ja Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik krijg zojuist het bericht van een overleden zuster. Goede God, neem haar op in uw eeuwige liefde. Wees de gemeenschap nabij die haar zullen missen. Sterk hen en moge het overlijden van hun medezuster een kracht zijn voor hun samenzijn. In Christus' naam. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Graag een gebed voor S, opdat zij haar weg zou vinden en niet ontmoedigd zou geraken. Met veel dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gelukkig dat er nog gebedsinitiatieven zijn in onze wereld. Veel dank voor de ontwerper en voor allen die er onbaatzuchtig aan meewerken.M.L.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. voor een goede vriend die het heel moeilijk heeft, daar zijn geheugen steeds achteruit gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dank Heer, voor de manier van omgaan met moeilijkheden in een zeer jong gezin. Zij zijn er samen gesterkt uit gekomen.
    Help de jonge gezinnen om te blijven kiezen voor elkaar, ook wanneer het moeilijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wil bidden voor iemand die zich getrokken voelt naar een kluizenaarsleven, maar leeft met een beperking. Dat zij een duidelijker teken van die 'getrokkenheid' mag ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heer, ik wil u bidden voor de grote zieken,dat zij naast de geneeskundige hulp sterkte mogen vinden bij U.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Voor Mia, die een zware darmoperatie te wachten staat, nadat zij hervallen is van de zware ziekte die zij vorig jaar zogezegd overwonnen had. Dat zij in haar netelige toestand de nabijheid van de Heer mag blijven voelen, in de liefde die wij haar toedragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dank U Heer voor deze gebedshoek waar vele mensen thuis kunnen komen met hun zorgen, vreugde en dankbaarheid. Ik vraag U, wil hen allen zegenen, beschermen en hen helpen in hun noodwendigheden. Zegen ook vooral diegenen die met heel veel liefde meewerken aan het dagelijkse Bijbelcitaat. Dit alles vraag ik U Heer op voorspraak van onze Hemelmoeder Maria en de Heilige Jozef.
    Proficiat en dank aan al de medewerkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Voor onze parochiepriester die na een spijtige val reeds vier weken in het ziekenhuis is opgenomen. Dat hij terug geestkracht moge krijgen om zijn taak te kunnen hernemen, zoals dat zijn grote wens is.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. gebed voor mijn kinderen die allebei een nieuwe fase van hun leven beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat onze vriendschap mooi moge uitgroeien

    BeantwoordenVerwijderen
  39. We vieren de week van de éénheid van christenen. Vragen wij daarom de stuwing van de Geest om ons te stimuleren, opdat wij altijd op deze éénheid zullen gericht zijn, opdat wij het argwaan dat ons beloert kunnen afleggen en daadwerkelijk samen tot gebed kunnen komen, ongeacht onze specifieke geloofsovertuiging.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ja, moge God de mensheid de gave van eenheid schenken. Moge de Geest dit bewerkstelligen in de harten van allen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. om inzicht en begeleiding voor één van onze kinderen. dankbaar voor de warme genegenheid en de vriendschap van de mensen rondom. vol vertrouwen omdat Hij er altijd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik vraag de Heer mij te helpen het goede in de anderen te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Graag sluit ik mij aan bij deze gebedshoek en ik bid mee voor al de intenties.
    Bidden wij ook voor de vele vervolgde christenen en andere minderheden en voor alle slachtoffers van geweld, waar ook ter wereld.
    Bidden wij ook voor de plegers van al dat geweld.
    Moge God hun hart verzachten en hen tot inkeer brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Moge de God van leven mijn zeer zieke vriendin nabij zijn bij haar spannende uitslag aanstaande maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik sluit mij mee aan bij deze gebedshoek, die nu al geborgenheid uitstraalt.. Ik wil gewoon dank U zeggen voor alles, en heel speciaal omdat de examens van de kinderen goed verlopen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lieve Heer, geef PV de moed, de middelen en de kracht om te doen wat u van hen verwacht.
    Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik wil jullie gebed vragen voor mezelf. Ik ben zo eenzaam. Bijna nooit komt er iemand langs. Ik vind wel troost in de Heer, maar de eenzaamheid weegt zwaar. Moge God me vriendschappen geven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag wil ik je eenzaamheid delen door mijn engelbewaarder naar je toe te sturen om samen met de uwe de weg naar de Heer te vinden die je NOOIT alleen laat! Ik bid dat Hij zich aan jou toont in een liefdevolle nabijheid! Geloof erin!!! Laeta

      Verwijderen
    2. Dank u, echt waar. Dank u !!

      Verwijderen
  48. Mag ik uw gebed vragen voor onze oudste dochter die een christelijk huwelijk wenst aan te gaan. Dit is echter niet mogelijk omdat haar partner al eens kerkelijk getrouwd is. Daarom vragen zij beiden de zegen van de Almachtige over hun relatie. Dus: toch met God in hun midden, met God als hun belangrijkste getuige. Na de relatiezegen gelovig verder op weg in het leven dat ons door Hem gegeven is.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Dank u wel Heer, dat Kris deze gebedshoek in het leven heeft mogen roepen voor allen die hier aan mee willen doen. En dat deze gebedshoek nog heel lang mag blijven bestaan. Om zo zijn of haar gebed met zijn allen te kunnen mogen delen. Zelf doe ik dat ieder dag voor allen over de hele wereld met daarbij
    door kaarsje aan te steken op mij altaartje in mij huis en ook voor hen die iets hebben die ik ken waarvan ik hun namen extra noem als ik voor mij altaartje sta. Dank U wel Heer dat wij dit nu met zijn allen samen kunnen doen via de gebedshoek of als je dat alleen thuis doet om dat je het niet op deze manier kan doen via de gebedshoek. Graag zou ik via de gebedshoek vragen om te bidden voor Jos, Ans en Chris die Kanker hebben, en Mieke en Gory die geschept zijn door een auto, en Emmeline en Annette waar het geestelijk en fysiek niet goed mee gaat en al hun partners. Dat allen de kracht mogen ervaren van de Heer net als wat ik zelf heb mogen en nog mag ervaren op dit moment. Want ik zelf ben er ook nog niet helemaal zo als het moet zijn, maar ik ben er tegen over 20 jaar geleden heel stuk uit gekomen door de hulp van de Heer en allen die voor mij gebeden hebben naar de Heer toe en mij hebben mogen en nog helpen uit naam van de Heer.
    Feikje.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gesterkt door het samen bidden, wil ik graag deze intenties opdragen aan de zwaar beproefden en zieken, dat zij naast de omringde steun ook gesterkt mogen worden door de nabijheid van onze liefdevolle God en mogen blijven hopen op beterschap en genezing.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik wil danken voor dit mooi initiatief. Ik bid de Heer om zegen over jullie die het mogelijk maken en over elke intentie die aangeboden wordt.
    Zegen vandaag dan ook heel speciaal de familie van priester Noël Bonte, de St.-Michielsgemeenschap, het bisdom Brugge. Geef hen allen Uw kracht Heer om het werk dat Noël begon verder te zet ten. Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Het is niet evident om delicate vragen voor te leggen en nog minder om ze openbaar te maken. Dit zou wel eens een ruimte kunnen worden, die meer betekent dan wij vermoeden!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Graag jullie gebed voor al de vluchtelingen die geen opvang vonden. Dat zij spoedig geholpen worden en er een blijvende oplossing voor hun situatie gevonden kan worden.
    Ook een gebed voor mijn familie, dat zij het geloof in Christus mogen behouden of hervinden.Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heer God, voor vrede in onszelf, onze familie, de plaatsen waar we werken en in de ruime wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wil uw gebed vragen voor mijn dochter. Dat ze de juiste keuze mag maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ben dankbaar dat ze er zijn en wil bidden voor degenen die voorgaan in de verkondiging van de Blijde Boodschap via de moderne media. Dat zij net als Chris steeds weer nieuwe wegen vinden daartoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Samen met iedereen hier verbonden, wil ook ik, stroomopwaarts zwemmen in de hoop dat we,samen, ooit de stroomrichting van onze wereld kunnen omkeren........daar bid ik voor (samen met de intenties van allen)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. mijn vrouw is ziek, en het wordt erger. Moge God haar de kracht geven haar leed te dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik vraag uw zegen Heer voor alle mensen die u zoeken. Dat zij u kunnen vinden. U verhoort ons als wij vragen wat goed voor ons is.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Er gebeuren gruwelijke en wrede dingen in de wereld. Laat ons hier allen samen sterk tegen staan, dat we de verbondenheid, het respect en de liefde voelen tussen alle mensen hier op aard. Dat de 'Vrede' groter moge zijn dan het 'Wrede' en dat we gezamenlijk met enige trotsheid kunnen kijken naar de wereld dat we ervan maken en het leven dat ons gegeven is. Dat ieder individu eerlijke kansen mag krijgen, we elkander steunen waar nodig en het respect en de verdraagzaamheid met ons meedragen om er een mooie wereld van te maken, voor iedereen. Samen staan we sterker dan ooit, samen geraak je verder dan alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Zegen Heer en laat ons bidden voor oudere mensen die de stap moeten zetten naar een bejaarden tehuis en die het daar moeilijk mee hebben. Bidden wij heel speciaal voor mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. de familie van Jezus kwam hem weghalen omdat ze dachten dat Hij gek was! Ja....zouden wij in deze tijd niet aan de Heer een beetje van 'zijn gekte' aan ons te schenken moeten vragen! En dan denk ik aan al die vervolgde christenen die vervolgd en gedood worden alleen omdat zij 'gek zijn op de Heer Jezus'! Vragen wij een beetje van deze totale trouw aan Jezus de Heer! Vragen wij dat Hij steeds 'Onze Grote liefde' blijft

    BeantwoordenVerwijderen
  63. voor het welslagen van een uitdaging van mijn zonen

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Graag zou ik willen bidden en vragen of de mensen mee willen bidden voor de terugkeer van mijn zoon die ik al bijna 5 jaar niet gezien en gesproken hebt.
    Op voorspraak van Sint Jozef.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Heer, ik bid tot u voor mijn en alle kinderen, opdat ze blijvend mogen geloven in zichzelf en de kracht van u hierbij mogen ervaren. Laten we bidden dat ze vertrouwen, liefde en geloven mogen voelen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Louis Van Mulders23 januari 2016 om 13:03

    Drie van mijn vrienden kregen te horen dat zij kanker hebben. ik denk aan hen, bid voor krachtgevende vriendschap om hun ziekte te helpen dragen tot hun genezing.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. We bidden in het bijzonder vandaag voor priester Noël Bonte, bezieler en stichter van de St. Michielsbeweging, naar het eeuwige leven bij de Heer gegaan op 15 januari 2015. De uitvaartliturgie heeft plaats vandaag in Kortrijk. Dat we de visie van de St Michielsbeweging,'De vriendschap met Christus is ons hart. De vriendschap met de jongeren en de vriendschap met de armen zijn onze longen' tot ons laten doordringen en ernaar handelen.Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik zou graag een intentie plaatsen maar weet niet hoe ik het moet doen
    Ik probeer
    Voor een heel lieve schoonzus die donderdag een ernstige hartoperatie moet ondergaan ,dat de heer de chirurg zijn hand vast houdt zodat de operatie goed mag lukken en zij weer gezond mag worden
    Christiane

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Laten we deze ruimte gebruiken om mekaar te steunen maar ook om te groeien in geloof. We kunnen leren van elkaar : hoe staan we voor God, hoe proberen we te beseffen dat Hij ons graag ziet, hoe kunnen we ontdekken welke weg Hij ons zou willen zien gaan... In diepe dankbaarheid leven... het is al een gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Mijn intentie waarvoor ik graag laat bidden: Een priester die ik goed ken en daar `n broer heeft opnieuw te horen gekregen dat de kanker in zijn hersenen terug gekomen is na 5 jaren goed en schoon te zijn geweest. HIj een vader van `n gezinnetje met vrouw en 3 kinderen. Graag gebed dat de cemokeuren goed werken. Heel veel dank voor het samen bidden. Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Dit gebedshoekje schept een ideale gelegenheid om in verbondenheid met een steeds groeiende groep mensen te bidden voor je eigen intentie, voor de intenties van de anderen, voor mekaar.
    Hiermee wil ik ook bidden voor al die vluchtelingen die naar onze streken komen en in het bijzonder voor dezen die worden aangevallen en verwenst door sommige van onze medemensen.
    Heer geef vrede en verdraagzaamheid en laat elkeen zijn plaatske krijgen in onze wereld, Uw schepping.
    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Vorige week heb ik twee van mijn beste vrienden verloren. Ze hebben de strijd gestreden en verloren. Moge de Heer ons zalven met zijn Geest en ons zo de kracht geven om hun boodschap verder te beleven en door te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Heer zegen Kris en allen hierboven vermelde mensen, Dank voor dit alles. Dank voor Uw onmetelijke liefde, leer ons ook beminnen, je kan dit niet weigeren als we U erom blijven smeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Voor onze collega Nic Steijns die is overleden, Heer geef hem de eeuwige rust en kracht voor hen die achterblijven .

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Dank God. Voor zoveel. Voor alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Goede, eerbiedwaardige Vader, breng een einde aan de mistoestanden in mijn bestaan. U bent een God van Liefde niet van armoede en ziekte. U bent een vergevende God die gaarne vergeeft. Help mij in mijn nood.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Aan jullie,gelijkgezinden...,vraag ik,om te bidden voor een beetje méér begrip en geduld tussen vader en dochter!Dank Je wel,Nonkel Dick.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Een gebed voor eendracht in de familie en dank voor de voorbije jaren.
    Een prachtig idee voor deze gebedsruimte.DANK!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Van kracht tot kracht verdergaan, dat staat in pelgrimspsalm 84. Niet meer dragen dan je op dit moment dragen kunt, en daarvoor de kracht ontvangen. Morgen is er weer nieuwe kracht. Goede God, dank U dat U er bent met uw kracht! Voor ieder van ons en alle noodlijdenden! Elke dag opnieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Volgende maandag mag ik als priester van UZ Gasthuisberg iets gaan vertellen over mijn werk aan de pastores van de Kempen. Zegen ons Heer dat deze ontmoeting diepte en verbondenheid mag hebben.
    Lucas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. God is één luisterend oor....vertrouwen, geduld, nooit opgeven,
      vertrouwen dat alles goed komt........ik ben God en Maria dankbaar voor de bekomen gunsten...heb nooit de moed opgegeven....daarentegen mijn vertrouwen nog versterkt in geloof
      in dankbaarheid, er is altijd iemand die met ons meegaat op de
      de soms zeer hobbelige weg. dank voor alles en verder bouwen om één ander te laten delen in dit geluk....rd.

      God is almachtig in zijn daden.geduld kan dikwijls beloond worden.geduld is de boodschap...na jaren ben ik zeer gelukkig met
      mijn bekomen gunst...één ding nog .alle dagen danken en goed zijn voor onze evenmens waar ik dagelijks de vruchten van draag...laat wij er zijn voor elkaar in lief en leed.dank u Kris.


      Verwijderen
  81. wil graag meebidden met allen die het moeilijk hebben,voor diverse intenties...

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Laten we samen bidden voor onze ouderen die het soms zo moeilijk hebben om "los te laten". Dat ze mogen tevreden en rustig zijn bij hetgeen ze nog wel kunnen......Laat ons bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Gebed voor mijn 70-jarige zus, om een gezegend nieuw levensjaar.
    en zondag gaan we het vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. laat ons bidden voor de eenheid van alle christelijke kerken... en uiteindelijk voor alle mensen in broederlijke genegenheid... en om de vrede

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Bid om het doopsel van 2 kleinkinderen . daarvoor bid ik reeds meer dan 20 jaar .Oma .

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Prachtig voorstel! Hartelijk dank! Laten we allen bidden om de eenheid in de kerk, en vrede in de wereld en in de harten van alle mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Laat ons bidden dat er in Vlaanderen en België nog veel mensen de Heer Jezus Christus als Heiland en Redder mogen leren kennen en Hem aanvaarden!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Graag vraag ik uw gebed dat de relatie tussen M.en P weer mag hersteld worden en dat ze opnieuw mogen groeien naar elkaar en elkaar nieuwe kansen geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Graag gebed voor onze zoon die het heel moeilijk heeft, dat hij inzicht krijgt en de juiste beslissingen neemt...
    Dank U Jezus, voor deze gebedshoek die mensen op deze manier toch samenbrengt. Jezus, ik vertrouw op U...

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Anna maria , IK VIND DE GEBEDSHOEK EEN GOED INITIATIEF EN VRAAG JEZUS OM ZIJN ZEGEN OVER DIT NIEUWE PROJECT .

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Zo mooi al deze gebeden. Ze zijn zo verschillend van elkaar, neergeschreven door allerlei diverse mensen vanuit verschillende achtergronden. Maar één zaak hebben ze gemeen: al deze gebeden zijn gericht naar onze ene God, vragend dat Hij zich zou ontfermen met zijn grote liefde.
    Lieve God, ontvang al deze gebeden, al deze mensen die deze gebeden verwoord hebben. Neem hun woorden en henzelf op in uw grote barmhartigheid. Ja goede God, zegen ons allen.
    Een diepe dank U wel.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Voor mijn lieve vriendin, die haar man zo onverwachts verloren heeft.
    En voor de zielenrust van hem, die uit ons weggerukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. In de eerste plaats zou ik willen danken voor alle goede dingen die wij mogen ondervinden in ons dagelijks leven.
    Ik zou ook willen bidden voor de situatie waarin mijn zoon verzeild is geraakt en op dit moment moeilijk uit geraakt door lichamelijk gebrek en zonder werk. Dat hij spoedig mag genezen en aangepast werk zal vinden.
    Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Een gebed voor de studenten die aan de universiteit of de hogeschool de komende week nog de laatste examens in deze examenperiode afleggen, geef hen kracht om door te zetten, mogen ze zich gesteund weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Voor 2 jonge mensen die mekaar gevonden hebben en samen een gelukkig en gelovig gezin willen opbouwen. Moge uw Geest hun inspiratie zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Voor de Eerste communicanten, die van daag hun instapviering beleefden, en hun ouders dat zij voor stap de weg naar jezus mogen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten