dinsdag, 26 juli 2016

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Ik hoor op het nieuws van die moordpartij in Japan: 19 mentaal gehandicapten afgemaakt door één man.
    Goede God, hoe kwaad kan het kwaad zijn, hoe bezeten kan iemand geraken door het kwaad.
    Wij smeken U God, en blijven smeken: neem het kwade weg van de mensheid, doe ons in waarheid kiezen voor U: U en de mensheid dienend door uw liefde te beminnen, haar te dragen en uit te dragen.
    Kom heilige Geest, beziel de mensheid met de gave van een diep en sterk geloof.
    In Christus' naam. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor onze gezinnen; dat het plaatsen mogen zijn waar het gebed een centrale plaats heeft, waar de liefde mag bemind worden, waar Gij, god, ontmoet moogt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. God ik dank u voor de schoonheid van de muziek.
    Muziek kan vrede brengen over de grenzen heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, mag ik U vragen om een bijzondere gunst om uit moeilijkheden te geraken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. .voor de bedevaarders naar Banneux: voor genezing en veel genaden
    .voor de bekering van de harten van de mensen
    .dat velen het sacrament van de verzoening zouden ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer,ik weet niet wat deze dag mij zal brengen;zorg of zegen,het kan van alles zijn.Geef dat ik met U begin en laat me dicht bij U blijven,ook al is de weg onbekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. op voorspraak van de heilige Johahim en heilige Anna bid ik voor zovele gezinnen die het zo moeilijk hebben hun kinderen in een warm en liefdevol nest groot te brengen en nog moeilijker om het geloof door te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. danken om behouden thuiskomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vreselijk nieuws uit Normandië waar die priester is vermoord en anderen werden gegijzeld en sommigen verwond. Wat erg toch.
    Oh God... zegen de mensheid. Doe dit kwaad stoppen. Wij smeken U.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat ons ook bidden voor de Wereldjongerendagen die vandaag van start zijn gegaan. God, zegen deze bijeenkomst, zegen de jongeren, schenk hen de gave van broederschap, van gebed, van U te mogen ontmoeten om vanuit U de wereld lief te hebben.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten